Το Ειδωλολάτρης αποτελεί πράγματι προσβολή όταν το λες σε κάποιον που δεν είναι.
Αν έχεις έλλειψη ορισμού θα σου δώσω τον κατάλληλο αφού εξηγήσω πρώτα γιατί οι άλλοι όροι που χρησιμοποίησες δεν είναι ορθοί.
Το δωδεκαθεϊστής δεν είναι ορθό γιατί οι Θεοί δεν είναι μόνο οι δώδεκα που σου έχουν μάθει στο σχολείο.
Το πολυθεϊστής θα ήταν ορθότερο (ως ο έχων πολλές θεάσεις) αν και η διαφορά μας δεν βρίσκετε μεταξύ πολλαπλότητας ή μονάδος αλλά μεταξύ εξώκοσμου και εσώκοσμου.
Υποθέτω πως κάποια από αυτά είναι νέες έννοιες για σένα που για την ώρα δεν καταλαβαίνεις. Αυτά θα τα πούμε μια άλλη φορά.
Το αρχαιολάτρης ακούγεται άκομψο μιας και το αντικείμενό μου δεν είναι κάτι αρχαίο αλλά κάτι διαχρονικό.
Θα μου πεις τότε πώς να σε λέω;
Οι προχριστιανοί στην εβραϊκή Παλαιά Διαθήκη μας έλεγαν Γκογκίμ, δηλαδή κτήνη. Αυτό αποτελεί πραγματικά βρισιά και μην το πεις σε κανέναν.
Αργότερα οι μεταφραστές της βίβλου από τα εβραϊκά στα Ελληνικά προσπάθησαν να εξανθρωπίσουν τον όρο και το Γκογκίμ το μετάφρασαν σε Εθνικοί.
Το να λένε οι χριστιανοί κάποιον Εθνικό το θεωρούσαν εξίσου υποτιμητικό με το να τον λένε Γκογκίμ.
Αργότερα ταύτισαν με αυτή την έννοια ακόμα και την λέξη Έλληνας και για τους χριστιανούς αποτελούσε και αυτό κάτι το ευκαταφρόνητο γι αυτό ακόμα και Έλληνες φυλετικά χριστιανοί στο θρήσκευμα προτιμούσαν να λέγονται Ρωμιοί παρά Έλληνες.
Την ονομασία Έλληνας την επανέφεραν ξανά μετά από αιώνες οι αγωνιστές της Εθνικής μας Παλιγγενεσίας. Σήμερα πλέον δεν μας πειράζει να μας λένε ΕΘΝΙΚΟΥΣ.
Το Έλληνες δεν ταιριάζει γιατί έτσι αυτοαποκαλούνται πλέον και οι φυλετικά μεν Έλληνες αλλά χριστιανοί στο θρήσκευμα σαν εσένα.
Για να διαφοροποιούμαστε όμως από τους υπόλοιπους Εθνικούς άλλων εθνών ο ορθός όρος θα ήταν να μας λέτε ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ.
Έδωσα μέχρι τώρα τον σωστό όρο που είναι το ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ αλλά δεν εξήγησα ακόμα γιατί ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ δεν είναι ειδωλολάτρης, δηλαδή λάτρης ειδώλων.
Έχει να κάνει με την φύση των Θεών μας. Η αλήθεια είναι ότι η δισχιλιετής ιστορία του χριστιανισμού αλλοίωσε όσο ήταν εφικτό την έννοια της φύσης των θεών μας. κατάστρεψε το 99% της γραμματείας μας και παρουσίασε τους θεούς μας άλλοτε ως είδωλα, άψυχα αγάλματα και άλλοτε ως δαίμονες (σατανικά κακόβουλα όντα κατά τον χριστιανισμό).
Αλλά η φύση των θεών παρέμεινε διάχυτη μέσα σε όλη την γραμματεία που τελικά διασώθηκε. Δεν χρειάζεται να μου ζητάς πηγές.
Πηγές είναι όλη η διασωθείσα ελληνική γραμματεία, η ελληνική μυθολογία, οι ομηρικοί και οι ορφικοί ύμνοι, μέχρι και τα ονόματα των ίδιων των θεών μαρτυρούν την φύση τους, γι αυτούς βέβαια που δεν έχουν στραβωθεί μέχρι τώρα από το χριστιανικό σκοτάδι.
Μου ζήτησες θεολογικές βάσεις. Δεν χρειάζεται να σου πω πολλά. Η Δική σας θεολογική βάση θεωρεί ότι υπάρχει ένας και μοναδικός Υπερφυσικός Θεός Δημιουργός του Κόσμου.
Η Δική μας θεολογική βάση είναι ακριβώς η αντίθετη. Για εμάς οι θεοί δεν είναι υπέρ της φύσης, υπερφυσικοί, είναι εντός της φύσης, οι ΠΟΛΥΣΗΜΑΝΤΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ και έγραψα τούτη της τελευταία φράση με κεφαλαία διότι μέσα από αυτήν σου δίνω όλη την υψηλή μας θεολογία.
Μιλάω για ΠΟΛΥΣΗΜΑΝΤΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, όπως είναι ο Χρόνος, η Σοφία, η Γη Μητέρα μας, τροφός μας, το Φως, αρμονία του κόσμου κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ. με τα αντίστοιχα ονόματα που αυτές οι ΠΟΛΥΣΗΜΑΝΤΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ μας είναι γνωστές ως Θεοί και Θέαινες δηλαδή Κρόνος, Αθηνά, Δήμητρα, Απόλλωνας κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Όπως έγραψα παραπάνω η διαφορά μας δεν βρίσκεται μεταξύ πολλαπλότητας και μονάδας διότι οι θεοί μας ως ΠΟΛΥΣΗΜΑΝΤΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ εμπεριέχουν πάντα ο ένας μέρος του άλλου και σε τελευταία ανάλυση όλοι μαζί αποτελούν την μονάδα που εμείς οι Εθνικοί ονομάζουμε ΘΕΑ ΦΥΣΗ.
Νομίζω πως θα ήταν περιττό στη συνέχεια να καθήσω να σου εξηγήσω, γιατί όλη η ελληνική μυθολογία αποτελεί αλληγορικό μάθημα υψηλής φυσικής, διότι ένας χριστιανός θέλει να βλέπει μόνο τις περιπτύξεις του Δια με τις γυναίκες, χωρίς να αντιλαμβάνεται τα φυσικά φαινόμενα που ερμηνεύουν αυτοί οι μύθοι...
Εύγε για την τοποθέτηση σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ήθελα μόνο να προσθέσω μια ιστορική λεπτομέρεια σχετικά με τον όρο: "Εθνικοί" - "Εθνικός".
Το κυνηγημένο Ελληνικό Έθνος απάντησε στην χυδαία εκείνη ιδιοποίηση του όρου «γένος», επαναφέροντας την λέξη «έθνος», πολλές δεκαετίες πριν επαναφέρει το «έθνος» και την «πατρίδα» στο δικό της βέβαια νοηματικό πλαίσιο η Γαλλική Επανάσταση. Αντιπρόσωποι από τις καταδιωκόμενες κοινότητες της διασποράς των Ελλήνων που είχαν διατηρήσει τα Ελληνικά νομιζόμενα, συνήλθαν το έτος 1730 στην Τεργέστη (δύο δεκαετίες πριν κυριαρχήσουν και εκεί οι ορθόδοξοι Ρωμιοί) και επιβεβαίωσαν τον Ελληνισμό ως «έθνος» με το αρχαίο νόημά του, ορίζοντας παράλληλα το σύστημα των νομιζομένων του ως κανονική, συντεταγμένη «θρησκεία» και επιπροσθέτως «εθνική». Στα τέλη του ίδιου αιώνα, κατά την σχετικά σύντομη «γαλλοκρατία» στα Επτάνησα (1797 – 1798), πολλοί αιφνιδιάστηκαν από τα αιτήματα κάποιων παράξενων ανθρώπων, που έμοιαζαν να έχουν ξεφυτρώσει από το πουθενά, για επιστροφή στην Ελληνική Εθνική Θρησκεία και την άμεση Δημοκρατία, ενώ την ίδια περίπου εποχή (1797), στον «Θούριό» του, ο Ρήγας Φεραίος προσπαθούσε να προδιαθέσει τους ορθόδοξους ότι μπορεί να εμφανισθούν κάποια «αδέλφια» τους που όμως είναι «Εθνικοί».
Ισίδωρος Σκλιβάλος
Η σημείωση μου είναι απόσπασμα από το άρθρο "ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ «ΕΘΝΙΚΟΙ» ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΟΥΣ, Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ «ΕΘΝΙΚΗ»"
ΑπάντησηΔιαγραφήτου Βλάσης Γ. Ρασσιάς Αθήνα, Νοέμβριος «2014»
https://www.facebook.com/paligenesis.glaux/?sk=allactivity&privacy_source=activity_log&log_filter=cluster_1