Ο Όμηρος πατώντας σε πρώρα καραβιού, αναχωρεί από τη γενέτειρά του, που είναι η ΑΜΑΣΤΡΙΣ (ΑΜΑCΤΡΙΑΝΩΝ) πρώην ΣΗΣΑΜΟΣ στην ΠΑΦΛΑΓΟΝΙΑ.
Μαζί του η μούσα Καλλιόπη (δεξιά), κρατά την ΟΔΥΣΣΕΙΑ σε μεγάλο πάπυρο, έχοντας στο άλλο χέρι έναν μικρό.
Πατά κι αυτή στο καράβι, συμβολίζοντας έτσι την περιπλάνηση του Οδυσσέα. Είναι γνωστό άλλωστε, ότι με επίκληση στην Καλλιόπη ξεκινά η Οδύσσεια.
Τον συνοδεύει επίσης ο Άρης (αριστερά), που σαν θεός του πολέμου, ήταν ο καταλληλότερος να κρατά κατά τον ίδιο τρόπο τον πάπυρο με την ΙΛΙΑΔΑ.
Η Ιλιάδα και η Οδύσσεια ήταν τα δυο «παιδιά» του Ομήρου και η μοναδική σύνθετη παράσταση σε νόμισμα, προέρχεται από τη γενέτειρά του. Βέβαια τα πορτρέτα του Ομήρου από την ίδια πόλη (ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ σελ. 116), όπως και αυτή η παράσταση, δεν θα ισχύσουν ποτέ σαν αποδεικτικό υλικό.
Βλέπετε, το οφθαλμοφανές που αποκαλύπτεται από «ακατάλληλο» άτομο, δεν προσυπογράφεται από πους «κατάλληλους».
Είναι αυτοί οι ίδιοι, που παλαιότερα ονόμασα «νεκροθάφτες της ιστορίας».
Ευθύνη θα έχουν και όλοι αυτοί, που θα τρέξουν στην επόμενη ομιλία περί Ομήρου, θα ακούσουν για τις πόλεις που ερίζουν για την καταγωγή του και δεν θα επέμβουν.
Πρέπει να γίνει κατανοητό. Εμείς όλοι διαμορφώνουμε το πρόσφορο έδαφος για την αλήθεια.
Φωτογραφικό υλικό και κείμενο με την ευγενική παραχώρηση για την ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΣ: Αστέριος Τσίντσιφος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου