Τετάρτη, 9 Σεπτεμβρίου 2015

OΡΦΕΥΣ- Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΥΣΤΑΓΩΓΟΣ (Μέρος 9ο).


~ "Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ" ~

-Ο ΘΕΙΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΕΝΑΩΣ.

-"ΑΘΑΝΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΝΗΤΩΝ ΑΓΝΟΣ ΑΝΑΞ"
ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΡΦΙΚΟ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ,
ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΑΥΘΥΠΑΡΞΙΑΝ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΙ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΘΕΟ,
ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.

-Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΟΝΤΟΤΗΤΟΣ
ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ
ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΝΟΘΕΪΣΤΙΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΝΟΜΟ
ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΙΝ
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΞΕΝΗ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙ.

-Ο ΝΟΜΟΣ ΑΛΛΩΣΤΕ, ΩΣ ΑΠΡΟΣΩΠΟΣ,
ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΟΣ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙ,
ΤΗΝ ΑΡΡΗΤΟΝ ΑΡΧΗΝ
(αδιάστροφος αεί...ΥΜΝΟΣ ΝΟΜΟΥ και απ. 105....η δε Αμάλθεια κατα το ακλινές).

-ΣΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΚΑΤ΄ΑΞΙΑΝ
ΤΑΞΙ ΤΩΝ ΟΥΣΙΩΝ
ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΥΣΙΑ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ,
ΙΕΡΑΡΧΙΚΩΣ ΙΣΟΤΙΜΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Ή - ΚΑΘ΄ΗΜΑΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ-
(ΔΑΜΑΣΚΙΟΥ, "ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΑΡΧΩΝ" 123):

"ωνομάσθαι δε Χρόνον αγήραον και Ηρακλήα τον αυτόν.συνείναι δε αυτώ την Ανάγκην, φύσιν ούσαν την αυτήν και Αδράστειαν δισώματον διωργυιωμένην εν παντί τω κόσμω των περάτων αυτού εφαπτομένην".

-ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙ
Ο ΝΟΜΟΣ (ΑΝΑΓΚΗ)
ΝΟΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΩΣ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΝΟΜΟΣ
ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΕΛΛΕΙΠΤΕΙ ΤΟ ΥΠΟΣΤΡΩΜΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΙ ΚΑΙ ΔΡΑΣΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

-ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΟΜΩΣ
ΕΙΝΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟΙ ΑΚΟΜΗ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΡΡΗΤΟΥ ΑΡΧΗΣ.

-ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Ο ΑΡΧΕΓΟΝΟΣ ΝΟΜΟΣ
ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ
ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΩΣ
ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ.

-Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΣ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗ ΣΥΝΤΟΜΩΣ.

-ΣΤΗΝ ΟΡΦΙΚΗ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ,
Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ:

ΕΙΝΑΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΑΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟΣ "ΕΡΩΣ".

-Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ,
Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ "ΑΝΑΓΚΗ"
ΕΠΟΠΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΘΕΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΤΑΞΕΩΣ,
ΤΙΣ "ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΝΥΚΤΟΣ".

-Η ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ
ΑΠΟ ΘΕΙΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ
ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟΝ,
ΕΙΔΙΚΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ,
ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΙ
ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ,
ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΤΥΠΙΑ (SINGULARITY)
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ BIG BANG.

-ΡΟΛΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΩΝ
ΤΩΝ ΥΨΗΛΟΤΑΤΑ ΕΞΕΙΛΙΓΜΕΝΩΝ
ΘΕΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΝΥΚΤΟΣ,
ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΠΤΕΥΣΙΣ
ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ.

-Η ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΟΠΤΕΥΣΕΩΣ,
ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΟΣΟ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ,
ΥΠΟ ΘΕΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ,
ΕΙΝΑΙ ΕΚΔΗΛΟΣ
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.

-ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΝ
ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΞΕΛΙΞΕΩΣ
ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΑΥΤΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ.

-Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΥΛΛΗΨΙΣ
ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΥΣΕΩΣ
ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΑΘΥΤΑΤΗ ΑΝΤΙΛΗΨΙ
ΤΟΥ ΧΑΟΤΙΚΟΥ (ΔΗΛ. ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΟΥ)
ΧΑΡΑΚΤΗΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ.

-Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ
ΕΚ ΤΗΣ ΣΠΑΝΙΟΤΗΤΟΣ
ΤΩΝ ΕΚΤΡΟΠΩΝ ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΝΗΘΟΥΣ.

-Η ΥΠΑΡΞΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
Ή ΑΝΑΓΚΗΣ (ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΟΣ)
ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠ΄ ΟΥΔΕΝΙ
ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.

-ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙ
ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΘΑ ΥΠΕΙΣΕΛΘΕΙ ΤΟ ΤΥΧΑΙΟ,
ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΜΜΕΓΓΙΣΤΗ
ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ.

-ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ,
ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟΝ
ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ Η ΟΠΟΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΝΑ ΣΥΜΒΗ.

-ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ
ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ
ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ,
ΟΤΑΝ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΙ.

-ΣΥΝΕΠΩΣ,
ΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ
ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΗ ΑΦΟΡΙΣΤΙΚΩΣ
ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ,
ΜΙΚΡΟ ΜΟΝΟΝ ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ,
ΑΝ ΟΜΙΛΟΥΣΕ ΠΕΡΙ
ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΑΙΤΙΟΚΡΑΤΙΑΣ
(=ΧΑΟΤΙΚΟΥ ΝΤΕΤΕΡΜΙΝΙΣΜΟΥ).

-ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪ ЭЄ ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου