Τετάρτη, 9 Σεπτεμβρίου 2015

OΡΦΕΥΣ- Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΥΣΤΑΓΩΓΟΣ (Μέρος 7ο).



-"ΑΙΘΗΡ ΚΑΙ ΧΑΟΣ".

-Ο ΑΙΘΗΡ Ή "ΣΥΝΕΧΗΣ ΟΥΣΙΑ"
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΙΔΟΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ
ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟΝ ΦΥΣΙΚΗΝ
ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΚΗΝ ΕΝΝΟΙΑΝ
ΤΗΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗΣ
ΚΟΣΜΙΚΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ.

-ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΕΔΙΟΝ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,
ΔΙΟΤΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΘΕΙ
ΤΟΠΙΚΩΣ ΠΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΝ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ,
ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΣ
ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΜΕΝΗΣ ΟΥΣΙΑΣ,
ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ Ή ΧΑΣΜΑΤΟΣ.

-ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ,
ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ
ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΝΙΧΝΕΥΣΙΜΟ,
ΥΠΟ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗΝ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ
ΚΟΣΜΙΚΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ.

-Η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΚΟΣΜΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ
ΔΙΑΡΡΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΝ ΧΩΡΟΝ,
ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ ΛΙΑΝ ΑΞΙΟΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ,
ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΤΑΣΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ.

-ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΣ
ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ,
ΕΙΤΕ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΟ,
ΑΙΤΙΟ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ,
ΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΧΩΡΟΥ.

-Η ΑΡΧΕΓΟΝΟΣ "ΣΥΝΕΧΗΣ ΟΥΣΙΑ"
("ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΝ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΙΚΟΝ",
ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΙ ΤΟ ΑΠ. 123 ΤΟΥ ΔΑΜΑΣΚΙΟΥ)
ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΑΙΘΗΡ,
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΘΗ Η ΛΕΠΤΟΦΥΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΙΣ
ΚΑΙ Η ΙΔΙΟΤΗΣ ΤΗΣ ΝΑ ΔΙΑΡΡΕΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
("ΑΠΕΙΡΟΣ ΒΥΘΟΣ ΑΕΙ ΡΕΩΝ" ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠ. 55).

-Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΤΗΝ ΩΝΟΜΑΖΕ "ΠΕΡΑΣ" ΚΑΙ "ΜΟΝΑΔΑ".

-ΤΟ ΧΑΟΣ Ή "ΜΕΡΙΣΤΗ ΟΥΣΙΑ",
Η ΠΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΥΛΗ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΥΠΟΑΤΟΜΙΚΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ,
ΙΣΤΑΜΕΝΑ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΜΕΤΑΞΥ
ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ.

-"ΜΕΡΙΣΤΗ" ΟΝΟΜΑΣΘΗ ΑΠΟ
ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ
(ΟΠΩΣ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΝΑΓΟΣ)
ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑΚΗΣ ΥΦΗΣ ΤΗΣ.

ΥΠΟΔΗΛΟΥΤΑΙ ΕΤΣΙ Η ΑΣΥΝΕΧΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΗΣ,
ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΑ ΟΡΦΙΚΑ (ΔΑΜΑΣΚΙΟΥ 123),
ΩΣ ΣΚΕΔΑΣΤΗ (ΜΕΡΙΖΟΜΕΝΗ,
ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑ "ΣΚΕΔΑΝΝΥΜΙ"=ΣΚΟΡΠΙΖΩ).

-Η ΣΥΛΛΗΨΙΣ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΡΙΣΤΗ ΟΥΣΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ
ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ
ΑΠΡΟΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥ HEISENBERG.

-ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΥΤΗ ΑΡΧΗ,
ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΥΠΟΑΤΟΜΙΚΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟ
ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΠΑΡΟΔΙΚΩΣ
ΚΑΙ ΦΕΥΓΑΛΕΩΣ
ΠΡΟ ΤΗΣ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ (!)

-ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠ. 55:

"της πρεσβυγενούς ύλης εμψύχου ούσης και όλου απείρου τινός βυθού αεί ρέοντος και ακρίτως φερομένου και μυρίας ατελείς κράσεις εις άλλοτε άλλας επαναχέοντος".

--ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:

ΤΟ ΓΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΑΖΗΣ
ΤΟΥ ΥΠΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ
ΕΠΙ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΝ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΟΥ,
ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΗ
ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗΝ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟΥ PLANCK.

-Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΧΕΓΟΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΝΟΜΟ
ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ,
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΦΕΡΕΙ
ΤΗΝ ΠΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΥΛΗ
ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ

"...χρόνω φερόμενη η ύλη άπασα, ώσπερ ωόν τον πάντα περιέχοντα σφαιροειδή απεκύησεν ουρανόν....απ.56).

-ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟ
ΟΤΑΝ ΕΙΣΕΛΘΗ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΕΧΕΙ Η ΥΛΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ.

-Η ΔΥΑΔΑ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΩΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ (ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ, ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΥΛΗΣ), ΠΑΡ΄ ΟΤΙ ΦΕΥΓΑΛΕΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΙΣΤΑ ΕΜΦΑΝΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ ΠΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΧΩΡΟ, ΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΜΠΥΛΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΞ ΑΥΤΗΣ ΧΩΡΟΥ.

-ΤΟΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΙΣΤΙΚΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΜΑΖΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ.

ΜΕΤ΄ΟΛΙΓΟΝ,
ΤΑ ΝΕΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΝΤΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ, ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ,
ΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΩΣ (ΤΗΣ ΥΛΟΕΝΕΡΓΕΙΑΣ).

-Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΚΑΜΠΥΛΩΘΕΙΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ,
ΜΕΧΡΙ ΤΥΧΑΙΩΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΗ ΤΟ ΝΕΟ ΖΕΥΓΟΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ,
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗ ΕΚ ΝΕΟΥ,
ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΠΥΛΩΣΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΚΑΘ΄ΕΞΗΣ.

-ΕΤΣΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΤΑΙ Ο ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ,
ΣΕΙΕΤΑΙ, ΑΕΝΑΩΣ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΩΣ,
ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΕΓΟΝΟΥ
ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ.

(ΤΙΜΑΙΟΣ-52b: "το της χώρας αεί, φθοράν ου προσδεχόμενον, έδραν δε παρέχον όσα έχει γένεσιν πάσιν....")
(52e: ...ανωμάλως πάντη ταλαντουμένον σείεσθαι"...)

-ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΠΑΝΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ,
Η ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΣΑ ΚΑΜΠΥΛΟΤΗΣ
ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΝΤΟΝΗ,
ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΛΙΑΝ ΗΥΞΗΜΕΝΗΣ
ΣΥΣΣΩΜΑΤΩΣΕΩΣ ΑΡΧΕΓΟΝΟΥ ΥΛΗΣ.

-ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΗΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ
ΝΑ ΜΗ ΔΙΕΠΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ
ΤΗΣ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΗΤΟΣ,
ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΕΠΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ
ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ.

-ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ
Η ΣΠΑΝΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ'
ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.

-ΣΕ ΟΡΟΥΣ ΟΡΦΙΚΗΣ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑΣ,
Η ΜΕΡΙΣΤΗ ΟΥΣΙΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ "ΥΛΗ",
ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΕΓΟΝΟΥ
ΠΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΥΛΗΣ.

ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ "ΧΑΟΣ",
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΘΗ ΤΟ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΩΣ ΚΕΝΟΝ
ΤΟΥ ΠΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΕΤΑΞΥ
ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΣΥΣΣΩΜΑΤΩΜΑΤΩΝ
ΕΚΔΗΛΩΜΕΝΗΣ ΥΛΗΣ (ΠΡΟΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΣΥΜΠΑΝΤΑ).

-Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΟΝΟΜΑΖΕ
ΤΗΝ ΜΕΡΙΣΤΗ ΟΥΣΙΑ "ΑΠΕΙΡΟΝ" ,
ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ,
ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΟΥΝ,
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ "ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΔΥΑΔΑ" (ΑΠ.66 ΠΡΟΚΛΟΥ).

-ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΝΟΜΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΛΕΟΝ ΑΞΙΟΠΡΟΣΕΚΤΗ
ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ,
ΔΙΟΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΙΜΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ
ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ
ΜΕ ΔΥΟ ΜΟΝΟ ΛΕΞΕΙΣ
ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ:

- OTI ΔΗΛΑΔΗ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ
ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΖΕΥΓΗ (ΔΙΔΥΜΟΣ ΓΕΝΕΣΙΣ)
ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΙΣ ΑΥΤΗ ΔΙΕΠΕΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ,
ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ
ΤΟΥ ΑΤΕΛΟΥΣ Ή ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ
ΜΕΡΙΚΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ.

-ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

-)(- ΙΕΡΑ ΕΛΑΣ

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪ ЭЄ ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου